Netradicinis, bet pasiteisinęs sprendimas – pirmasis pasaulyje dyzelinis įkraunamas hibridas „Volvo V60 Plug-in Hybrid“

Koncepcinis V60 įkraunamas hibridas su dyzeliniu varikliu pirmą kartą buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje 2011 m. Po dviejų metų toks V60 jau buvo realiai parduodamas. Tai yra modelis, ties kuriuo „Volvo“ sunkiai dirbo, kad padarytų labai patrauklų. Ir tai padarė ne tradiciniu būdu, o kur kas subtiliau. Gamintojas V60 pavertė pirmuoju pasaulyje dyzeliniu įkraunamu hibridu. Tai tapo unikaliu pardavimo pasiūlymu tiems, kuriems imponuoja švediška, dažniausiai konservatyvi automobilių dvasia, bet nesvetimas ir progresas bei ekonomija. Vien tik elektra šis V60 gali nuvažiuoti iki 50 km. Tai kasdienėse rutininėse kelionėse tampa itin patraukliu rodikliu.

Viduje jis yra įprastas „Volvo V60“, su paprastu, bet patraukliu švedišku prabangos stiliumi, lengvai naudojamais ir intuityviais valdikliais bei puikiomis sėdynėmis – odiniais „R-Design“ elektra reguliuojamais šildomais krėslais. Ir tik važiavimo režimų pasirinkimo mygtukai bei prietaisų skydelyje esanti informacija išduoda, kad tai neeilinis V60. Būtent tokios modifikacijos V60 komplektuojamas labai gausiai, jame yra praktiškai visi geriausios komplektacijos prabangos ir saugumo elementai.

Na o jeigu Jums prireiks pagreičio, šis modelis jį gali pasiūlyti tikrai įspūdingą. Iki 100 km/h jis įsibėgėja vos per 6,9 sek. ​Tuo pasirūpins hibridinė jėgainė su 600 Nm sukimo momentu (215 AG dyzelinis variklis + 70 AG pridės elektrinis) ir visų varomų ratų sistema AWD.

Vienas šio modelio minusas buvo – gan didelė pradinė naujo automobilio kaina. Tačiau važinėti automobiliai neturi šio minuso, nes jų kaina tampa labai patraukli.

Jei domina automobilis, kuris siūlo įspūdingą ekonomiškumą ir našumą už gerą kainą, pasidomėkite šiuo AUTO DREAMS pasiūlymu:

https://autodreams.lt/skelbimai/volvo-v60-2014/