„Dongfeng“ nauja dizaino kalbą, įnkvėpta kinų kultūros

 
Nuo raižytų medžio ir akmens skulptūrų iki architektūrinių geometrinių raštų – tokia filosofija naudojasi „Dongfeng“ kurdama tradiciniais kinų dizaino elementais paremtą naująjį modelį „Mengshi“ prekės ženklui.
 
Kinijos automobilių dizainas europiečiams ne visada yra suprantamas, tačiau vidaus rinkoje Kinijos gamintojų sukurti modeliai randa savo nišą. O joje laukia nauji iššūkiai, nes gali būti sunku išsiskirti iš konkurentų ir dar reikia kovoti su užsienio modeliais, kurie žinomi visame pasaulyje.
 
„Dongfeng“ Šanchajaus dizaino centre komanda ištyrė, kaip kinų kultūros elementai gali padėti sukurti unikalesnę, išskirtinę dizaino kalbą „Mengshi“ prekės ženklui. Svarbu tai, kad dizaino estetika yra kilusi iš rytietiško liūto, daugiau nei 2000 metų kinų kultūros kertinio akmens, ir laikoma priemone apsisaugoti nuo blogio ir apsaugoti regiono taiką. Remdamasi akmeninio liūto tema, išorės dizaino komanda įkvėpimo sėmėsi iš rankomis raižytų akmens ir medžio skulptūrų meno.
 
„Dongfeng“ dizaino centro kūrėjai sugalvojo, kad kiniško stiliaus drožybos meistriškumo dvasia gali būti įtraukta į automobilių sritį.
 
„Komanda sumaniai integravo kiniško stiliaus drožybą, kinų terakotos karių ir akmeninių liūtų drožybos būdus į visumą, – sako Yongliang Zhang, Dongfeng dizaino centro direktorius.
 
Taip gimė „M-Terrain“ – tvirto ir agresyvaus stiliaus visureigio koncepcija. Dizainerių dirbtuvės tiki, kad šio odelio linijos patiks ir bus įvertintos ne tik vietinėje rinkoje, bet ir užsienyje.