Akivaizdu: jei turite klasikinį automobilį arba planuojate į jį investuoti, šansai laikui bėgant žymiai padidinti jo vertę yra geriausi, jei pasirinksite tam tikras automobilių markes.
 
Siekiant išsiaiškinti, kurie prekių ženklai sensta geriausiai ir dėl to galėtų duoti geriausią investicijų grąžą, atliktame tyrime buvo nagrinėjamas vidutinis kiekvieno prekės ženklo kainos pokytis per dešimtmetį.
 
Didžiausias pasaulinių prekių ženklų vertės padidėjimas tenka „Chrysler“, kurio kaina paprastai pakyla 138,9 % per dešimtmetį! Kas dešimtmetį padvigubina savo vertę „Peugeot“ su 107,4% padidėjimu. Trečioje vietoje – „Alfa Romeo“ su 95,52 % padidėjimu.
 
Aukščiausią kainą visame pasaulyje ir per visus dešimtmečius galima gauti už septintojo dešimtmečio „Aston Martin“, kuris parduodamas vidutiniškai už 750 847 EUR.
 
Jei pasirinktume klasikinius automobilius pagal šalis, tai vokiškų automobilių markių klasikinių automobilių kainų pokytis laikui bėgant yra didžiausias. „Porsche“, „Mercedes“ ir „BMW“ vidutinis bendras kainų padidėjimas per penkis dešimtmečius yra 84,5 %.
 
Tyrime buvo nagrinėjami klasikiniai automobiliai nuo šeštojo dešimtmečio iki dešimtojo dešimtmečio.