Indijos automobilių milžinė „Mahindra“ Keiptaune, Pietų Afrikoje pristatė savo futuristinę viziją – „Thar.E“ koncepciją
Radikalus elektrinis visureigis rodo naują Mahindra prekės ženklo dizaino kryptį ir yra dalis „Mahindra“ plataus elektrifikavimo plano ir plėtros į užsienio rinkas, tokias kaip žemyninė Europa ir Jungtinė Karalystė. „Mahindra“ jau veikia JK per savo Oksfordšyre įsikūrusią pažangaus dizaino centrą ir „Formulės E“ komandą.
Gamintojas Indijos rinkoje jau parduoda dujomis varomą „Mahindra Thar“, o naujoji koncepcija numato jo elektrinio visureigio ateitį. „Thar.E“ koncepcija sukurta Inglo platformoje, kurioje sujungiami žodžiai Indija ir globalus.
Platforma sukurta bendradarbiaujant „Volkswagen Group“ ir „Mahindra“, joje naudojami keli komponentai iš Vokietijos automobilių gamintojo MEB architektūros. Šia platforma bus paremti būsimi „Born Electric“ automobiliai.