Artėjant šį mėnesį Tokijuje vyksiančiai Japonijos mobilumo parodai, „Nissan” pristato jaudinančią koncepcinių elektromobilių seriją, iš kurių pirmasis yra šiandien skaitmeniniu formatu pristatytas „Nissan Hyper Urban”.
 
Serija, kuriai priklausantys automobiliai bus skaitmenine forma vienas po kito pristatomi (tolimesni pranešimai bus paskelbti spalio 10, 17 ir 19 d.) iki pat parodos spaudos konferencijos spalio 25 d., pažymima žodžiu „hyper”, kuriuo siekiama sukelti didesnį azartą. Kiekviena koncepcija yra pavaizduota atskiru simboliu ir turi individualiai pritaikytų savybių, suteikiančių pridėtinės vertės unikaliam gyvenimo būdui ir įvairiems tikslams.
 
„Nissan Hyper Urban” stilius atspindi būsimą „Nissan” elektrinių produktų dizainą ir technologines galimybes. Gelsvas automobilio kėbulas keičia atspalvį priklausomai nuo šviesos kritimo kampo, efektyviai patraukdamas dėmesį ir įsiliedamas į aplinką. Priekinės ir galinės durelės suteikia charakterio ir atvirumo pojūtį, o sportiškas siluetas sukuria aerodinaminį pranašumą ir padidina efektyvumą. Plačios padangos užbaigia sportišką išvaizdą, užtikrindamos dinamiką ir miesto estetiką.
 
Interjeras sukurtas taip, kad įsilietų į miesto gyvenamąsias erdves. Kaleidoskopinių trikampių įkvėptą prietaisų skydelį ir ekraną galima pritaikyti pagal savininko nuotaiką. Be to, priekines sėdynes galima sulenkti ir sujungti su galinėmis, taip sukuriant į sofą panašią privačią poilsio erdvę.
 
Šią koncepcją pristato Times. Timas yra aukščiausio rango prancūzų restorano, esančio Tokijo priemiestyje, šefas. Jo novatoriška virtuvė orientuota į sezoninių ingredientų naudojimą ir pritraukia įvairius klientus tiek iš Japonijos, tiek iš užsienio.
 
Susižavėjęs japonų virtuve ir jos ryšiais su gamta, Timas, būdamas dvidešimties, persikėlė į Japoniją. Jis visada sąmoningai derina vaizduotę su geriausiu turimų ingredientų panaudojimu.