Puikus ilgų kelionių palydovas 3-osios kartos „Škoda Octavia“

 
Pastarųjų kelių dešimtmečių „Škoda“ sėkmės istoriją galite atsekti iki vieno modelio debiuto: šio – 3-iosios kartos „Octavia“. Nuo pat savo pirmojo pasirodymo 1996 m., tai buvo modelis, kuris visada buvo itin geras vertės ir kainos pasiūlymas šioje klasėje. Ir už tai buvo lietuvių labai mėgiamas.
 
Pirmosios ir antrosios kartos versijose „Octavia“ varžėsi tarp „Focus“ ir „Astra“ šeimos kompaktų. Tačiau šis MK3 modelis žengė žingsnį į priekį. Jis tapo tokiu erdviu, kad pradėjo konkuruoti su „Mondeo“ ir „Insignia“ ir net „VW Passat“ didesnio, t.y. vidutinio diapazono segmente.
 
Nors automobilio bazė buvo tokia pati, kaip giminaičių „VW Golf“ ir „Seat Leon“, čekų gamintojas jo kėbulą ištempė iki maksimumo, o svarbiausia, kad tai visiškai nepakenkė šio automobilio valdomumui. Jį vairuoti taip pat lengva, kaip ir minėtus jo giminaičius.
 
Pakėlę bagažinės dangtį pajusite, koks iš tikrųjų yra šis automobilis. Tai tikrai didžiulis, 590 litrų bagažinės plotas, kurį pasieksite per ypač žemą bamperį. Daugiau nei 50 % didesnė erdvė nei „VW Golf“. Net didesni vidutinio segmento modeliai negali prilygti „Octavia“: jos bagažinė yra 10% didesnė nei to laikotarpio „Ford Mondeo“ ar „Opel Insignia“ bagažinė ir daugiau nei 20% didesnė nei „Mazda6“.
Ir visa tai buvo pasiekta ne galinėse sėdynėse sėdinčiųjų sąskaita. Jiems vietos kojoms skirta yra neįtikėtinai daug.
 
Jau 2-os kartos „Octavia“ buvo labai mėgiama lietuvių vairuotojų, o šis modelis tapo tikru bestseleriu, už kurį, važinėtą, neretai buvo prašoma net didesnė kaina nei už tokių pat metų ir komplektacijos „Passat“. O atnaujintas dyzelinis 2,0 l, 150 AG variklis tapo svajonių agregatu, nes jis ne tik eiklus dėl didelio sukimo momento, bet ir itin ekonomiškas.
 
Apibendrinus, su šiuo modeliu už tam tikrus pinigus gaunate kur kas daugiau. Jei tuo abejojate, išbandykite.