Puikus kompromisas tarp judrumo ir važiavimo kokybės – trečios kartos BMW X3
2003 m. debiutavęs prabangių kompaktiškų krosoverių segmento pionierius „BMW X3“ buvo toks populiarus, kad kiti „premium“ klasės konkurentai tuoj pat pasekė jo pavyzdžiu. Pirmos kartos X3 buvo graibstomi, nors jie tuomet dar pilnai neatitiko aukštų kokybinių reikalavimų tokios klasės modeliams. Ypač, kai kalbama apie dizainą ir vidaus apdailą. Jie atrodė negražiai, atrodė pigiai, važiavo prastai ir jų parduota buvo daug todėl, kad neturėjo didelės konkurencijos.
Tačiau 2017 metais pristatyta trečioji modelio karta visiškai pateisino tokių automobilių gerbėjų lūkesčius. Tai buvo lyg sumažinta etaloninio X5 versija su visais komforto ir prabangos dalykais bei technologiniais sprendimais.
Trečios kartos X3 važiavimo kokybė yra gerai subalansuota ir pakankamai tvirta, o valdymo pojūtis automobilyje artimas įprasto sedano ar hečbeko valdymui. Tačiau nuo pastarųjų X3 skiriasi krosoveriams būdingomis savybėmis – visų pirma stoto tvirtumu, aukštesne sėdėsena ir prošvaisa. Didelės durys reiškia dideles angas, o slenksčiai pakankamai žemi, kad nereikėtų „įkopti“ į saloną. Vairuotojo sėdynės ir vairo reguliavimai užtikrina, kad visi prietaisai būtų lengvai matomi. Visiems keleiviams yra daug vietos galvai, o vietos kojoms net aukštiems keleiviams. Aukštas stogas reiškia didelius langus aplink, todėl geras vaizdas į lauką, kad ir kur pažvelgtum. Taigi X3 salonas – erdvus ir sumaniai sutvarkytas, o prabangus interjeras toks, kokio ir tikimasi iš BMW.
Dėl mažo dydžio, sportiško pobūdžio ir standartinių parkavimosi pagalbininkų šį X3 lengva vairuoti. Nors variklio galia pakankamai įspūdinga, ją tramdyti yra stebėtinai lengva. Gamintojui pavyko sukurti sportišką krosoverį, kuriuo važiavimas gali būti labai rafinuotas.
Tylus, erdvus ir patrauklus vairuoti 2019 metų laidos „BMW X3“ visada geidžiamas nedidelis prabangus visureigis. Dar labiau – ne naujas, už priimtiną kainą. 😊