Su ketvirtąja „Discovery“ karta britų prekės ženklas ištobulino formulę – kasdieninio universalumo ir „Range Rover“ prabangos derinys tapo didžiuliu hitu. Nors jis nėra toks aštrus jį vairuojant kaip šiuolaikiniai konkurentai ar pilnas aukštųjų technologijų, jis yra nepaprastai patogus.
Praėjus daugiau nei dešimtmečiui, „Discovery 4“ išlieka toks pat geidžiamas kaip bet kada. Kad tai vykęs modelis byloja ilgas jo gamybos laikotarpis (2009-2017 m.). Jis buvo populiarus, tad gamintojas neskubėjo jo keisti naujesne versija.
Būtent 242 AG 3,0 l TDV6 agregatas „Land Rover Discovery 4“ savo laiku kilstelėjo į naujas aukštumas. 600 Nm dyzelinio variklio sukimo momentas tuo metu buvo didžiausias iš visų šešių cilindrų lengvųjų automobilių dyzelinių variklių pasaulyje.
Jei nuspręsite važiuoti automobiliu bekelėje, jums patiks patentuota „Terrain Response“ sistema. Tai iš esmės panašu į tai, kad šalia sėdi ekspertas, padedantis išnaudoti visas transporto priemonės galimybes kelyje ar bekelėje. Vairuotojas pasirenka vieną iš penkių reljefo nustatymų naudodamas sukamąją rankenėlę, sumontuotą centrinėje konsolėje. Taip pat pagal poreikius jis gali keisti ir automobilio pakabos aukštį.
„Discovery“ turi tikrojo „Range Rover“ stiliaus bagažinės duris. Jos yra padalintos į dvi dalis. Apatinę galima naudoti kaip pikniko sėdynę arba apžvalgos platformą.
Klientų pasitenkinimo testai įrodo, kad „Land Rover Discovery 4“ atsikratė senesniųjų savo kartų bėdų-bėdelių ir tapo patikimu ir itin geidžiamu modeliu antrinėje rinkoje.