„Land Rover Range Rover Sport“ yra mažesnė ir atletiškesnė didesnio, labiau tradicinio „Range Rover“ versija. Skirtingai nuo kitų „Range Rover“ modelių, „Sport“ visų pirma sukurtas važiuoti keliuose, kuriuose nežiūrint didelio savo svorio, jis jaučiasi užtikrintai. Sėdint prie jo vairo automobilis atrodo daug mažesnis, lengvesnis ir tikrai daug greitesnis, nei įsivaizduotumėte pažvelgę į išorę.
Tiesą sakant, „Range Rover Sport“ turi daugiau panašumų su buvusiu „Land Rover LR3“, nei su aukščiausios klasės „Range Rover“. „Sport“ trumpesnis nei „Range Rover“, o prošvaisa yra šiek tiek mažesnė. Tačiau net jei „Sport“ trūksta entuziazmo itin sunkioje bekelėje, jis labiau nei dauguma konkurentų nori sutepti savo ratus. Nes… „Range Rover Sport“siūlo „visą darbo dieną“ varomus keturis ratus, pakilimo ir nusileidimo valdiklius, elektroninį galinio diferencialoblokavimą ir sistemą „Terrain Response“, kuri optimizuoja jėgos pavaros ir pakabos nustatymus, kad būtų užtikrintas geriausias sukibimas tokiomis sąlygomis kaip sniegas, purvas ar žvyras.
„Sport“ važiavimo kokybė neabejotinai yra sportiška, bet ne prabangos sąskaita, o dujų išmetimo garso nata – agresyvi, bet subtili. „Sport“ pateisina aukštos kokybės interjero gamintojo reputaciją. Jo salono interjeras yra patogus, prabangus, kruopščiai detalus. O juk detalės yra svarbios, ypač kai „Range Rover Sport“ jų yra tiek daug. Visos jos ir kuria malonią prabangos aplinką.
Jau standartinėje komplektacijoje yra gausus komforto ir pagalbinių bei saugos sistemų paketas. „Autobiography“ versijoje – dar visko daugiau.