2013 m. „Porsche Panamera“ modelio istorijoje įvyko esminis pokytis. Ji ne tik buvo atnaujinta, bet ir pradėta gaminti ilgos bazės modifikacija, skirta tiems, kam reikia daugiau erdvės galinėse sėdynėse. Ankstesnį 4,8 l V8 atmosferinį variklį pakeitė naujasis 3,0 litrų V6 su dviem turbinomis.
Tad sportiškoji „Porsche Panamera“ tapo ir šeimos automobiliu, su įspūdinga 420AG/ 309 KW galia, puikiu komfortu ir stilingai agresyviu dizainu.
Nepriklausomai nuo variklio, „Porsche Panamera“ yra vienas iš labiausiai pasitenkinimą keliančių keturių durų automobilių.Tikslaus vairavimo ir elgesio posūkiuose savybėmis jai prilygti negali įprastesni prabangūs sedanai, o važiavimas – nors ir tikrai tvirtas – yra malonus ir labai gerai amortizuojamas.
Standartinės adaptyvios pneumatinės pakabos dėka „Porsche Panamera“ sugebėjo pasiūlyti sportišką važiavimą, nedarant kompromisų komfortui. Važiuojant greitkelyje vėjo ir kelio triukšmas yra minimalus, ir iš tikrųjų tai yra vienas tyliausių sportinių limuzinų.
Kalbant apie komfortą ir erdvę, yra didelė tikimybė, kad šis „Porsche“ bus labai maloni staigmena. „Panamera“ priekinių sėdynių konstrukcija yra panaši į 911 modelius: gerai prilaiko šonuose, labai patogios ir gali būti reguliuojamos įvairiais būdais.Gale yra tik dvi sėdynės, tačiau jos yra labai panašios į priekyje esančias ir gali pasigirti daugiau nei pakankamai vietos net aukštiems keleiviams. „Executive“ modeliai turi dar daugiau vietos kojoms, taip pat aštuonių krypčių galios reguliavimą ir šildymą bei vėdinimą.