Kurie „superautomobiliai“ yra labiausiai stebimi socialiniuose tinkluose?

Socialinės žiniasklaidos paskyros yra puikus būdas prekių ženklams reklamuoti savo modelius ir būsimas jų premjeras. Daugelis automobilių gamintojų turi paskyras įvairiose socialinių tinklų svetainėse.

Štai „superautomobilių“ gamintojai, turintys daugiausiai sekėjų „Instagram“, „TikTok“, „YouTube“ ir „Twitter“ pagal „confused.com“ atliktą tyrimą.

MERCEDES-BENZ – 42,73 mln. sekėjų. „Mercedes Benz“ šiuo metu yra labiausiai sekama „superautomobilių“ markė, turinti iš viso 42,73 mln. sekėjų visose 4 platformose. Šis Vokietijos gamintojas turi daugiausiai „Instagram“ sekėjų iš visų šiame sąraše esančių prekių ženklų – net 36 mln.

BMW – 37,79 mln. sekėjų. Bavarijos automobilių gamintojas šiame sąraše užima antrąją vietą, turėdamas šiek tiek mažiau nei 38 milijonus sekėjų socialinėje žiniasklaidoje. 33 mln. – „Instagram“, 2 mln. – „Twitter“, o dar 2 mln. – „YouTube“ ir „TikTok“.

LAMBORGHINI – 37,69 mln. sekėjų. Trijų labiausiai sekamų prekių ženklų sąrašą užbaigia „Lamborghini“, turintis vos 0,1 mln. mažiau sekėjų nei BMW. Dauguma „Lamborghini“ sekėjų ateina iš „Instagram“, kur prekės ženklas turi 32 mln. gerbėjų.