Socialinių tinklų žvaigždė Supercar Blondie atidaro novatorišką automobilių ir žaidimų meno dizaino studiją

 
Supercar Blondie, didžiausias pasaulyje automobilių pramogų prekės ženklas, turintis beveik 100 milijonų sekėjų visame pasaulyje, oficialiai pristatė savo naują automobilių ir žaidimų meno dizaino studiją.
 
Atidarydama studiją, bendrovė derins savo automobilių dizaino pasaulio supratimą su pirmaujančių automobilių dizainerių patirtimi, kad pasiūlytų sprendimus originalios įrangos gamintojams. Tuo pačiu metu studija kurs kokybišką turinį automobilinių žaidimų pasauliui.
 
Internete žinoma kaip Supercar Blondie (Alexandra Mary „Alex“ Hirschi) yra Australijos socialinių tinklų įžymybė, geriausiai žinoma dėl savo automobilinių vaizdo įrašų, kuriuos ji reguliariai skelbia „Facebook“, „Instagram“ ir „YouTube“.