„Tata AVINYA Concept“ – esminiai Indijos prekės ženklo pokyčiai
Yra koncepcinių automobilių, kurie net nenukeliauja iki gamybos fazės. Tada yra koncepcijos, kurios vienu mostu siekia iš naujo išrasti prekės ženklą. „Tata Avinya“ be išlygų patenka į pastarąjį. Indijos originalios įrangos gamintojas, iki šiol garsėjęs savo visureigių ir krosoverių, skirtų vidaus rinkai, asortimentu, vadovybės nurodymu suplėšė taisyklių knygą, naudodamas šią EV koncepciją. „Avinya“ yra pirmasis prekės ženklo pareiškimas pasaulinėje aukščiausios kokybės rinkoje.
Tai bendrovės grynai elektrinio automobilio vizijos išraiška. Iš sanskrito kalbos kilęs pavadinimas AVINYA reiškia „inovacija“. „AVINYA Concept“ gausu naujųjų laikų technologijų, programinės įrangos ir dirbtinio intelekto, kurie veikia fone, kad užtikrintų gerovę ir ramybę keliaujant. Koncepcija, kurią iš pradžių įkvėpė katamaranas, orientuota į tvarių medžiagų interjerą.
Išsamios informacijos apie „Tata Avinya“ jėgos agregatą tebėra mažai, nors bendrovė atskleidė, kad minimalus modelio atstumas bus 500 km ir jį bus galima įkrauti greičiau nei per 30 minučių.