Mercedes-Benz vėl užėmė pirmą poziciją kaip vertingiausias pasaulyje automobilių prekės ženklas, o BYD yra vienintelis Kinijos automobilis tarp 25 geriausių.
„Mercedes-Benz“ aplenkė „Tesla“ ir atgavo vertingiausio pasaulyje automobilių prekės ženklo vardą, teigiama naujoje „Brand Finance“, prekės ženklų vertinimo konsultacinės įmonės, ataskaitoje. „Tesla“ nukrito į antrąją poziciją dėl su Elonu Musku susijusių ginčų, kurie paveikė elektromobilių gamintojo reputaciją ir paveikė jo prekės ženklo vertę (sumažėjo 12% iki 58,3 mlrd. USD).
Tuo tarpu „Mercedes-Benz“ prekės ženklo vertė išaugo 1% iki 59,4 mlrd. USD.
Tuo metu prabangių sportinių automobilių gamintojas „Ferrari“ išlaiko stipriausio pasaulyje automobilių prekės ženklo vardą. Jis surinko 90,0/100 balų ir jo vertė padidėjo 43 % iki 10,6 mlrd. USD.
„Bosch’s“ yra vertingiausias ir stipriausias automobilių komponentų prekės ženklas, kurio vertė – 14,6 mlrd. USD.
Kinijos automobilių sektorius ir toliau auga, ypač dėl didelio pasaulinio susidomėjimo elektromobiliais, skatinančio investicijas ir eksportą. BYD yra vertingiausias Kinijos automobilių prekės ženklas, kurio vertė išaugo 20 % iki 12,1 mlrd. USD. BYD prekės ženklas patenka tarp 25 geriausių pasaulyje.
Kiekvienais metais prekės ženklų vertinimo konsultacinė įmonė „Brand Finance“ ištiria 5 000 didžiausių prekių ženklų ir paskelbia daugiau nei 100 ataskaitų, įvertindama prekių ženklus visuose sektoriuose ir šalyse. Pasaulio 100 vertingiausių ir stipriausių automobilių bei 25 vertingiausių ir stipriausių automobilių komponentų prekės ženklai yra įtraukti į „Brand Finance Automotive Industry 2024“ reitingą.