Remiantis nauja prekės ženklų vertinimo konsultacinės bendrovės „Brand Finance“ ataskaita, „Tesla“ peršoko dviem vietomis į priekį ir pelnė vertingiausio pasaulio automobilių prekės ženklo vardą. Nuo 2022 m. gamintojo vertė išaugo iki 66,2 mlrd. USD (2023 m.). Per metus ji ūgtelėjo net 44 %. „Tesla“ pirmą kartą tapo vertingiausiu automobilių prekės ženklu pasaulyje ir tai yra pirmas kartas, kai vidaus degimo variklių negaminanti markė atsidūrė pasaulio reitingų viršūnėje.
Lyginant su priešpandeminiu laikotarpiu „Tesla“ prekės ženklas yra vertesnis daugiau nei penkis kartus. Pagal vertę jis aplenkė praėjusių metų lyderį „Mercedes-Benz“ (prekės ženklo vertė sumažėjo 3 % iki 58,8 mlrd. USD) ir praėjusių metų antrąją vietą „Toyota“ (prekės ženklo vertė sumažėjo 18% iki 52,5 mlrd. USD).
Kiekvienais metais pirmaujanti prekės ženklų vertinimo konsultacinė įmonė „Brand Finance“ išbando 5 000 didžiausių prekių ženklų ir paskelbia daugiau nei 100 ataskaitų, įvertindama prekių ženklus visuose sektoriuose ir šalyse.