Vaidotas Žala apžvelgė dar į gatves neišriedėjusį naująjį „Škoda Superb“: „Teko pasirašyti pluoštą dokumentų“.

Daugiau nei prieš du dešimtmečius, 2001 metais, čekų gamintojas „Škoda“ pristatė naująjį savo flagmaną „Superb“. Šiemet Čekijoje buvo pristatyta jau ketvirtoji „Superb“ karta, o su ja susipažinti pirmasis progą gavo Vaidotas Žala.

Beje, prieš įžengiant į patalpą, kurioje stovėjo naujieji automobiliai, sportininkui teko pasirašyti pluoštą dokumentų, kuriais griežtai įsipareigo neatskleisti informacijos iki nustatytos datos. Mat susipažinimas su naujuoju automobiliu įvyko gerokai anksčiau, nei jis buvo pristatytas plačiajai publikai.

Išskirtinėje premjeroje buvo eksponuojami dviejų kėbulo tipų – universalo ir sedano hečbeko – variantai. Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad kėbulas išlaikė tą pačią formą, jis ne tik paaugo, bet ir tapo gerokai aerodinamiškai efektyvesnis. Dėl skirtingų elementų visumos pavyko dešimčia procentų sumažinti hečbeko ir net 15 procentų universalo kėbulo oro pasipriešinimo koeficientą. Bagažinės talpa paaugo atitinkamai 30 ir 20 litrų, o sėdintiems viduje atsirado daugiau erdvės galvai.

Pastebimi pokyčiai atlikti ir vairuotojo darbo vietai – už vairo dabar galima išvysti 10 colių skaitmeninį prietaisų skydelį bei įprastai valytuvų svirtelės vietoje stūksančią pavarų perjungimo svirtį.

Naujasis „Škoda Superb“ Lietuvą pasieks jau kitų metų pradžioje.

 

Video