Kaip teigia gamintojas, ilgoms kelionėms skirtas limuzinas viena įkrova galės įveikti iki 700 km ir palaikys iki 200 kW galios greitąjį krovimą. ID.7 yra pirmasis modelis su visiškai nauju motoru bei transmisija. Galingiausias į ID. šeimos elektromobilius montuojamas motoras išvysto 210 kW/286 AG galią, Jis į ID.7 bus montuojamas nepriklausomai nuo pasirinktos baterijos dydžio. Tau yra šeštasis pasaulinis „Volkswagen“, kurtas ant MEB platformos.
Naujojo modelio salone yra daug perdirbtų medžiagų, taip pat visiškai nauja informacinė ir pramogų sistema. Spiečiaus duomenimis paremta asistavimo vairuotojui sistema „Travel Assist“ gali palaikyti važiavimo kryptį ir ID.7 valdyti posūkiuose, taip pat, su vairuotojo priežiūra, greitkeliuose persirikiuoti į kitą juostą, jei važiuojama greičiau nei 90 km/val. greičiu. ID.7 taip pat padės parkuotis, o atminties funkcija leis pakartoti iki 50 m ilgio manevrą, kurį pradėti galima tiek sėdint automobilio viduje, tiek būnant lauke išmaniosios programėlės pagalba.
Kai rinka pirmenybę teikia krosoveriams ir SUV tipo modeliams yra rizikinga pristatyti visiškai naują sedaną, todėl kainodara šiuo atveju bus itin svarbi. Oficiali modelio kaina kol kas dar nes neskelbiama, bet specialistai spėlioja, kad ji gali prasidėti nuo 60 tūkst. eurų.
„Volkswagen“ siekia, kad iki 2030-ųjų elektromobiliai sudarytų 80 proc. visų pardavimų Europoje, o nuo 2033-ųjų žada gaminti tik elektrinius automobilius.